Mobil 1 C40 GT 0W-40

Zaawansowany syntetyczny olej silnikowy

Mobil 1 C40 GT 0W 40 packshot

Mobil 1™ C40 GT 0W-40 to technologicznie zaawansowany syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie do wysokowydajnych silników Porsche GT. Mobil 1 C40 GT 0W-40 został zaprojektowany, aby chronić silnik przed zużyciem w ekstremalnych warunkach oraz zapobiegać powstawaniu szlamu. Jest to technologia opracowana w ramach współpracy nawiązanej z Porsche AG ponad 25 lat temu.

Właściwości i zalety

Formulacja Mobil 1 C40 GT 0W-40 z udziałem zastrzeżonych mieszanek wysokiej jakości komponentów jest w pełni kompatybilna z silnikami Porsche GT. Mobil 1™ C40 GT 0W-40 został zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkową wydajność i ochronę silnika w ekstremalnych warunkach. Wyróżnia się wyjątkowym zielonym kolorem. Kluczowe właściwości i potencjalne korzyści obejmują:

Właściwości

Zalety i potencjalne korzyści

Aktywne dodatki myjące

Przyczynia się do utrzymywania wyjątkowej czystość silnika i ogranicza wytrącanie się szlamu

Doskonała stabilność termiczna i odporność na utlenianie

Pomaga ograniczyć starzenie się oleju w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony przez cały okres między wymianami

Odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach

Przyczynia się do doskonałego zabezpieczenia przed zużyciem**

Udoskonalone właściwości cierne

Przyczynia się do poprawy oszczędności paliwa²

Zastosowania

Mobil 1 C40 GT 0W-40 został opracowany specjalnie do silników Porsche GT wymagających specyfikacji C40 GT³. Porsche wymaga oleju Mobil 1 C40 GT 0W-40 do następujących modeli:

• 911 GT3 (991 i nowsze)

• 911 GT3 Cup (991/992)

• 911 GT3 R (991/992)

• 911 GT3 RS (991 i nowsze)

• 911 RSR (991)

• 911 R (991)

• 911 Speedster (991)

• 911 S/T (992)

• 718 Cayman GT4 RS (982)

• 718 Cayman GT4 RS Clubsport (982)

• 718 Spyder RS (982)

Mobil 1 C40 GT 0W-40 nie nadaje się do pojazdów Porsche wymagających oleju silnikowego Mobil 1 z aprobatą A40, C20, C30 lub C40.

Uwagi

1: Według specyfikacji i testów silnikowych producentów OEM.

2: Rzeczywiste oszczędności zależą od typu pojazdu i silnika, temperatury zewnętrznej i ciśnienia barometrycznego, warunków jazdy oraz lepkości dotychczas stosowanego oleju silnikowego.

3: Należy zawsze sprawdzać zalecane przez producenta klasy lepkości i specyfikacje w instrukcji obsługi pojazdu.

Specyfikacje i dopuszczenia

Produkt posiada następujące dopuszczenia:

Porsche C40 GT

Właściwości fizykochemiczne i specyfikacje

Własność

 

Klasa lepkości

SAE 0W-40

Gęstość w 15°C, [g/ml] ASTM D1298

0,846

Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445

13,8

Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445

72

Wskaźnik lepkości, ASTM D2270

199

Lepkość HTHS w 150ºC1x10(6) sek(-1), [mPa.s],, ASTM D4683

3,8

Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97

-48

Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], DIN EN ISO 2592

230

Zdrowie i bezpieczeństwo

Wszystkie informacje dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska znajdują się w Karcie Charakterystyki Produktu (MSDS), która jest dostępna na stronie internetowej: www.msds.exxonmobil.com/psims/psims.aspx