Mobil ATF Multi-Vehicle

Płyn do automatycznych stopniowych skrzyni biegów

Mobil ATF Multi-Vehicle

Mobil ATF Multi-Vehicle to w pełni syntetyczny olej jakości premium o formulacji składającej się z wyselekcjonowanych, syntetycznych olejów bazowych o wysokiej jakości w połączeniu z zaawansowanym systemem dodatków uszlachetniających, zaprojektowany, aby sprostać potrzebom wymian serwisowych płynów w najszerszym zakresie automatycznych stopniowych skrzyń biegów w pojazdach europejskich, amerykańskich i azjatyckich konstruktorów samochodów.

 

Jego wszechstronność zastosowania jest zaletą dla warsztatów, które chcą zapewnić swoim klientom optymalną obsługę, przy jednoczesnym uproszczeniu swoich operacji i gospodarki produktowej.

 

Właściwości i zalety

Mobil ATF Multi-Vehicle zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych i ochronę elementów przekładni, co przyczynia się do wydłużenia jej trwałości eksploatacyjnej i zapewnienia komfortu jazdy.

 

• W pełni syntetyczny płyn dopuszczony i licencjonowany przez GM

• Doskonała ochrona przekładni i łożysk przed zużyciem, rdzą i korozją przyczynia się do przedłużenia trwałości eksploatacyjnej przekładni.

• Stabilne i zoptymalizowane właściwości cierne zapewniają cichą i płynną zmianę biegów przez cały okres eksploatacji pojazdu

• Doskonała płynność w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach pracy zapewnia sprawność pojazdu w każdych warunkach pogodowych.

• Niezrównana odporność na utlenianie i tworzenie się szlamu i osadów przyczynia się do długiej trwałości eksploatacyjnej płynu.

• Ograniczone straty płynu na wycieki dzięki skutecznym właściwościom przeciwpiennym i kompatybilności z materiałami uszczelniającymi

 

Zastosowania

ExxonMobil stosuje Mobil ATF Multi-Vehicle do napełniania serwisowego w szerokiej gamie automatycznych stopniowych skrzyń od 6 do 8-biegowych. Dotyczy to skrzyń biegów w pojazdach Acura, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, KIA, Land Rover, Mazda, Mini Cooper, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault , Saab, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen…

 

Mobil ATF Multi-Vehicle zapewnia ochronę gwarancyjną dla pojazdów GM wymagających DEXRON®-VI, ponieważ w pełni spełnia lub przewyższa surowe wymagania GM DEXRON®-VI dla nowoczesnych przekładni. Nadaje się również do zastosowań wymagających poziomu wydajności DEXRON®-III lub DEXRON®-II.

 


Producent OEM

Marka pojazdu


POZIOM JAKOŚCI

Produkt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania:

Acura

Acura ATF-Z1

Aisin Warner

Aisin Warner JWS 3309 (T-IV) & JWS 3324 (WS), AW-1

American Motors Company / Mopar

American Motors ATF+3 (MS7176-E)

Audi

Audi 5 HP LT71141 (ZF 5 HP 18FL/19FL/24A)

 

Audi G 052-025-A2

 

Audi G 053-025-A2

 

Audi G 052-162-A1 A2 (ZF Lifeguard fluid 5, ZF No. S671 090 170)

 

Audi G 055-025 A2 (JWS 3309)

BMW

BMW JWS 3309 (T-IV)

 

BMW LT71141(ZF 5 HP 18FL/19FL/24A)

 

BMW ZF 5HP18FL, 5HP24, 5HP30

 

BMW 7045E

 

BMW LA2634

 

BMW ETL-8072B

 

BMW MINI

CHRYSLER, Dodge, Jeep, RAM, Cherokee

MS 7176E

 

Chrysler ATF+, ATF+2, ATF+3

 

Chrysler/Dodge MOPAR AS 68 RC (T-IV), JWS 3309

 

Chrysler/Dodge/Jeep 05127382AA

 

Chrysler/Dodge/Jeep 68043742AA

 

NAG 1

Fiat

FIAT T-IV type, JWS 3309 (excluding CVT applications)

Ford

Ford MERCON®

 

Ford FNR5

 

Ford ESP-M2C138-CJ

 

Ford ESP-M2C166-H

 

Ford WSS M2C922-A1

 

Ford WSS M2C924-A

 

Ford XL-12

 

Ford XT-2-QDX (M)

 

Ford XT-2-QSM (Syn)

Saturn

GM9986195 (Aisin AW, JWS 3309)

GM

GM Type A Suffix A

 

GM DEXRON®-II

 

GM DEXRON®-IID

 

GM DEXRON®-IIE

 

GM DEXRON®-IIIG

 

GM DEXRON®-IIIH

 

GM DEXRON®-VI

Honda

Honda ATF-Z1 (except in CVTs)

 

Honda DW-1

Hyundai/Kia

Hyundai/Kia SP-IV (00232-1904/04500-00115)

 

Hyundai/Kia SP-IV M (SP4-M)

 

Hyundai/Kia SP-IV-RR

 

Hyundai/Kia SP-III

 

Hyundai/Kia Dex-II/ SP-II

 

Hyundai/Kia JWS 3314

 

Hyundai/Kia NWS 9638

 

Hyundai/Kia 040000C90SG

 

KIA ATF Red 1

Isuzu

ISUZU BESCO ATF-II

 

ISUZU BESCO ATF-III

 

ISUZU BESCO ATF SP

 

ISUZU SCS Fluid

 

ISUZU 08200-9001

Jaguar

Jaguar ATF LT71141, ZF 5HP24

 

Jaguar ATF 3403 M115, ATF 3403-M115

 

Jaguar JLM20238/ 20292

 

Jaguar K17

JASO

JASO M315 1A

 

JASO M315 1A-LV

 

JASO M315 2A

JEEP

JEEP ATF+3

Lexus

Lexus JWS 3309

Mazda

Mazda ATF D-II

 

Mazda ATF M-III / V

 

Mazda ATF FZ/F-1

 

Mazda ATF S-1/N-1

 

MAZDA ATF 3317

MINI COOPER

MINI COOPER T-IV

Mitsubishi

Mitsubishi Diaqueen SP-II/III

 

Mitsubishi Diaqueen SK

 

Mitsubishi Diaqueen AW

 

Mitsubishi Diaqueen J2/3

Nissan

Nissan Matic Fluid C

 

Nissan Matic Fluid D

 

Nissan Matic Fluid J

 

Nissan Matic Fluid K

 

Nissan Matic Fluid S

Peugeot / Citroën

Peugeot ZF 4HP20

 

Peugeot/Citroen Z 000169756

 

Peugeot/Citroen (PSA) AL4

Porsche

Porsche T-IV (JWS 3309)

 

Porsche ZF 5HP19FL, ZF 5HP20, LT71141

 

Porsche ATF 3403-M115

 

Porsche 000 043 205 09

 

Porsche 999 917 547 00 (A2)

 

Porsche 000 043 205 28

 

Porsche Z 000169756

Renault

Renault Matic D2

 

Renault Samsung SATF-D

Saab

Saab T-IV (JWS 3309)

Subaru

Subaru K0140Y0700

 

Subaru ATF 5AT

 

Subaru Dexron®-II

 

Subaru ATF, ATF HP

Suzuki

Suzuki ATF AW-1

 

Suzuki AT OIL 5D06

 

Suzuki ATF 2326

 

Suzuki ATF 2384K

 

Suzuki JWS 3309

 

Suzuki ATF 3314

 

Suzuki ATF 3317

Toyota

Toyota ATF D-II

 

Toyota ATF D-III

 

Toyota ATF T-III

 

Toyota ATF T-IV (JWS 3309)

 

Toyota ATF WS

Volvo

Volvo PN 1161521/ 1161621

 

Volvo PN 1161540/ 1161640

 

Volvo PN 31256774/ 31256675

 

Volvo 97340

 

Volvo 97325

 

Volvo 97335

VW

VW G 052-162-A1/A2 / ZF Lifeguard fluid 5

 

VW G 055-025-A2 (JWS 3309)

 

VW 5 HP (ZF 5 HP 30/18FL, 30/19FL, 24A)

ZF

ZF 3 & 4 speed transmissions

 

ZF TE-ML 05L

 

ZF TE-ML 21L

Allison

Allison C-3 & C-4

R. Bosch AS

TE-ML 09

CAT

CAT TO-2

Vickers

M2950-S, I-286-S

 

 

Uwagi:

• Ważne jest, aby pamiętać, że odpowiedni producenci pojazdów lub przekładni nie ocenili tego produktu ani nie dopuścili go do tych zastosowań, z wyjątkiem przypadków podanych w rozdziale Specyfikacje i dopuszczenia.

• Mobil ATF Multi-Vehicle nie powinien być używany w automatycznych skrzyniach biegów typu DCT.

• Dobra praktyka utrzymania pojazdów nakazuje sprawdzanie automatycznych skrzyń biegów pod względem prawidłowego poziomu płynów w regularnych odstępach czasu oraz spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstsze wymiany płynu przekładniowego przy jeździe w trudnych warunkach, takich jakie występują przy dużym natężeniu ruchu, podczas upałów lub przy ciągnięciu przyczepy.

 

Specyfikacje i dopuszczenia

Produkt posiada następujące aprobaty:

GM DEXRON VI

VOLVO 97342 

 

Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:

JASO 1-A-LV-15

R. Bosch AS TE-ML 09

 

Właściwości fizykochemiczne i specyfikacje

Własności fizykochemiczne

 

Lepkość Brookfielda w -40°C, mPa.s, ASTM D2983

11500

Lepkość kinematyczna w 100°C, mm2/s, ASTM D445

5,85

Lepkość kinematyczna w 40°C, mm2/s, ASTM D445

30

Kolor, Wygląd

Czerwony

Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, °C, ASTM D92

214

Temperatura płynięcia, °C, ASTM D97

-51

 

Zdrowie i bezpieczeństwo

Wszystkie informacje dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska znajdują się w Karcie Charakterystyki Produktu (MSDS), która jest dostępna na stronie internetowej: www.msds.exxonmobil.com/psims/psims.aspx